Translate

tirsdag 24. juni 2014

Glassbrikker - Coaster


Jeg har heklet en mengde glassbrikker.
De er både fine og praktiske.
Vi har glassbord ute og disse skåner bordet og fanger opp dråpene fra kald drikke.
Har man trebord kan en varm kaffekopp lage merker.
Dette settet er ikke solgt.


Dette settet er solgt.


Dette er også solgt.
Damen har teppe og pute som matcher glassbrikkene :o)


Jeg har en del glassbrikker som ikke er solgt,
Finner du noen du ønsker å kjøpe, legg igjen en kommentar
eller send meg en mail: lunamondesign@gmail.com

Ett sett på 6 stk koster 175 kr + porto

Garn : Cotton Light fra Drops
Krok: Clover 3
Str: 11 cm

1 kommentar:

  1. Tror jeg må sette i gang med noen glassbrikker jeg også for å bli kvitt noen rester med bomullsgarn!

    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Strikkenett bruker jeg faktisk endel - men akkurat nå har jeg som mål å bruke litt ukurant garn fra skuffene mine - men neste gang det er ullgarnsalg så blir det nok noen nøster på meg.

    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.