Translate

onsdag 12. november 2014

Likenshare

Sponset


Denne høsten lanserer Tone Lise Akademiet sin første ansiktsserie. TL er kjent for mye, spesielt neglelakkene og kroppsproduktene som har høstet flere priser. I år komplimenteres de med den helt nye aldersbekjempende ansiktsserien, TL mineral complex.

Det unike TL mineralkomplekset er sammensatt av blant annet sertifisert organisk Alfalfa som er kjent for å ha vært brukt i urtemedisin siden antikken, naturlige Dødehavsmineraler som i tusener av år har blitt anerkjent for sine terapeutiske effekter, og sertifisert organisk jojobaolje, rik på vitamin E.

De syv produktene i serien Mineral Complex

Her er det bare å krysse fingra
 for at man kan bli en av de heldige som blir trukket ut
til å teste denne serien.

Har du også lyst til å teste produkter for Likenshare,
kommenter under her,
eller send meg en mail : lunamondesign@gmail.com
Så får du informasjon av meg.

4 kommentarer:

  1. Så spennende! :)
    dette MÅ jo nesten være bra ;)
    Håper du får en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Ahhh riktig god ansikt - slappa av... ahhhhh
    Köln er krysse av Tyskland til meg. Til meg du må komme direkte :-)
    Du har veldig fin plan. Jeg vil reise til Norge også... alene... jeg vil prøve snakke norsk.
    Ha en fin torsdag og tak for dine hilsene. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja kanskje vi møtes en gang, det hadde vært hyggelig.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.