Translate

fredag 6. mars 2015

BLÅ helg!


DETTE blir ei strålandes helg,
ser det ut som, værmessig i alle fall.
Solveggen skal innvies, det er min plan.
Må hakke bort is for å få plass til stolen,
men må man, så må man ;o)


Lue 4/11 er klar.
Dette er flott arbeide i den nevnte solveggen.


Lakker negler gjør jeg også på en fredag. 
Essie er min klare favoritt.
Style Cartel nr 879.
Ikke mitt bilde, men mine kommer nok med på et bilde 
i løpet av helga.


Holder meg i det blå hjørnet.
Disse Ice Cream Coasterne, glassbrikkene, er gitt i gave.
Men liker du dem og kan hekle, 
finner du en Steg for steg HER.
Eller du kan bestille av meg, 
6 stk 175 kr.


Denne puta blei hekla i fjor, 
og desverre ligger den der umontert. 
Arbeide gjort i solveggen, 
mens jeg passa på Alaska sine valper.


Her er baksiden,
den skal få bli pute ganske snart.
Det fortjener den.
Har jeg nevnt min lappeavhengighet før?
Sånn er det bare.
Elsker fargene, så dette blir bra.

Det blei et BLÅTT tema hos meg idag.
Passer fint med den blå himmelen.
Ha ei strålandes helg dokker.






2 kommentarer:

  1. Great blues !!!!!!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, love the blues :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.