Translate

torsdag 26. mars 2015

"Hardcore" lue og nok en favoritt :o)


Tante Olga har ikke stort nok hode for ei "mannelue"
"HARDCORE" står det på denne.
Den er dobbel der det er skrift og bretten er festet i lua.

Yarn/Garn: Viking Sportsragg, sort og orange, 80gr
Hook/Krok: 4,5
Size/Str: Herre
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT
Jeg hekler på bestilling med eller uten skrift.

Det er så morsomt med Link party.
Enda morsommere er det når mitt innlegg er en av de mest likte.


Og jammen blei jeg ikke en favoritt også med
teppet nede til venstre i bildet.

Kjempearti.
Tusen takk til mine lesere fra USA.


DETTE er bloggen som har dette link party.
Klikk deg inn og delta du også.
Der er det link party fra mandag til søndag hver uke.


Jeg har jo også link party nu.
Hver onsdag og torsdag. 
Klikk deg inn HER og delta du også.

Ha en flott kveld dokker.
Fruen har funnet fram bomull og heklekrok 
Bare fryd og gammen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.