Translate

søndag 10. mai 2015

Forever Living Aloe Scrub

Sponset



Jeg har fått låne noen produkter fra Forever Living, som jeg skal teste.
Jeg kjenner forhandleren, men ikke produktene i seg selv, 
så dette er min personlige oppfatning av hvordan de er i bruk.

Aloe Vera gel er noe de fleste har kjennskap til,
jeg også med min bakgrunn fra storkjøkken.
Alltid en plante der som førstehjelp om man brenner seg.
Har også "alltid" hatt ei flaske til å smøre på om man blir solbrent,
myggstikk, brenner seg på brennesle etc.


Denne Aloe Vera Scrub,
var helt herlig.
Myk og lett å skrubbe med, lukter godt 
og jeg fikk babyhud.
En helt klar favoritt av de produktene jeg har testet.
Ta kontakt med min forhandler
Jorun Holmen om du ønsker å kjøpe noe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.