Translate

lørdag 23. mai 2015

Forever Living.


Jeg har fått låne noen produkter fra Forever Living, som jeg skal teste.
Jeg kjenner forhandleren, men ikke produktene i seg selv, 
så dette er min personlige oppfatning av hvordan de er i bruk.

Det siste jeg har testet er
Aloe Heat Lotion.
Den har god konsistens som godt lar seg
massere lenge uten at det blir "trått".
Lukter godt og føles godt.
Det "rare" er at varmen brer seg inni området som er behandlet,
en god stund etterpå også.


Aloe Moisturizing Lotion, Aloe Hand & Face Soap og Forever Bright
har jeg skrevet om HER


Forever Aloe Scrub, 
har jeg skrevet om HER.


Aloe Vera Gelly er en klassiker.
Bruk den om du er solbrent, insektsbitt,
brennesle og tilfører mye ren fuktighet til tørre områder.

Jeg har to personlige favoritter her 
og det er scrub og lotion.
Den pumpeflasken med såpe er perfekt for oss,
har brukt den på hår og kropp for unga i dusjen og håndvask for meg.

Ta kontakt med min forhandler
Om du ønsker å bestille noe.
Jeg har som sagt fått låne disse produktene for å teste,
og jeg er overbevist.





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.