Translate

tirsdag 19. mai 2015

Vakre Bodø


I helga som var hadde vi styremøte i Norsk Hovawart Klubb her hjemme hos oss.
Da må det være noe til kaffen synes jeg.
Dette er en søt hvetedeig som blei til
boller, kanelsnurrer og hvetestang med vaniljekrem.



Mitt nordnorske hjerte banker for Bodø, selvsagt.
Dette bildet er tatt av Manfred Løkås kl 2230 i går kveld.
Ja han har gitt tillatelse for at jeg kan bruke bildet.


Hver uke er jeg med på flere link party,
og i forrige uke vant jeg hos The Purple Poncho.


Jeg deltok også hos 
 der vant jeg også.


Tusen takk.
Bli med på Link party du også.


I morgen er det min tur til å ha 
Link Your Stuff her hos meg.
Velkommen skal du være.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.