Translate

tirsdag 1. september 2015

Hovawart lue og pulsvanter


Jeg har strikket luer til Hovawart Spesialen 2015
Her er både dame og herrestørrelse. 

Yarn/garn: Rubin / Karisma superwash 7 x 65 gr.
Half mittens/pulsvanter: karisma 55gr
Needles/Pinner : 3,5
Size/Str: Dame/ herre
Pattern/mønster: Hovawart lue og pulsvanter - Lunamon Design.

Mønsteret kommer i salg hos Norsk Hovawart Klubb.
Luer kan bestilles ferdig strikket hos meg. 
300/350kr , pulsvanter 250/300kr + porto


Jeg har også designet pulsvanter med poter. Samme potene som på lua. 
Det kommer også en genser med rundsal med tilsvarende mønster. 
Alle mønster kjøpes via Norsk Hovawart Klubb når det er klart for salg. 
Da gir jeg beskjed her. 


Sigernessjøen Camping. 
Her hadde vi utstilling lørdag og lydighet på søndag. 
Værgudene spilte på lag med oss denne helga. 


Jeg satt i kiosk teltet mitt og kosa meg. 
Fikk snakket med de aller fleste, for det fristet med kaffe og noe å bite i. 


Dette er Faith Hill av Hexeberg. 
Vår fórtispe, som bor hos Thomas og Siv.
Hun fikk Excellent og CK. 

Vår fórtispe Fiona Apple av Hexeberg  som bor hos Sussi, fikk VG. 

Vår egen hjemmeboende Queen,
Chefkas' I am going Slightly Mad - Excellent og CK. 

Falco av Hexeberg - VG 
Fleetwood Mac av Hexeberg - VG 

Nok ei flott helg i Hovawartens tegn.
Mange gamle og noen mye venner, 
Masse morro og latter, god mat og drikke og mange gode klemmer. 
Det blei også mange gode samtaler i løpet av helga. Vi kom i mål denne gangen også. Takk til alle som deltok. 
Vi sees igjen til neste år. 







4 kommentarer:

  1. Haha, jeg leste HOGWART, og tenkte at det var noe for husets Harry Potter-fans. Men jeg forstod ikke helt hvorfor det var potespor på dem.

    Fine luer/pulsvanter, og så bra at dere hadde godt vær i helgen. Høres kjempekjekt ut. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hahahaha. Ingen Hoggvart her nei, men nærmere 60 Hovawarter :)
      Takk skal du ha

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.