Translate

mandag 28. september 2015

Høstferie her i skogen


Kan jo ikke klage på dette da!
Så ufattelig deilig med sol og blå himmel .
Lufta er kald og klar, ingen hemmelighet
Jeg ELSKER høsten. 


Natt til søndag var det sånn.
Friskt å lufte hunder for natta.
Veldig deilig faktisk. 


Grågåsa tok til vett og dro sørover for to uker siden. Og da skal det være frostnetter nu, og det har det vært bare to timer herifra. 


Bilde fra Snapchat: jeg laga fårikål på fredag. 


Himmelsk godt!
Jeg brukte kjøtt fra bog og lår, 
Har sluttet med det tradisjonelle kjøttet fra ribba. Det er for mye fett og Gruff som blir kasta likevel. Og da er det jo ikke billig lengre.

Da skal jeg kle på meg og gå ut i finværet.

Ha en strålandes dag dokker. 



3 kommentarer:

  1. The autumn weather is lovely. I will be on holiday in Norway next April so I hope the weather will be nice then too.

    SvarSlett
    Svar
    1. April is normally a good month here.

      Slett
  2. Great pictures !!!! Yummy meal !!!
    Have a cosy week !
    Anna

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.