Translate

torsdag 22. oktober 2015

Her bor jeg.


Mange viser fram nabolaget sitt.
Bli litt bedre kjent med meg og min tur idag.


Klokken var 1730 da vi gikk idag.
Vi bor på toppen helt innerst mot skogen.


Lang bakke ned til veien.


Solnedgang.


Heldigvis letta tåka idag.
Så godt å se blå himmel.
Her går jeg tur med hundene.


Kom over denne haugen,
Kanskje det er ved til gapahuken?


Inne i denne gapahuken lager jeg bål når 
gutta har fotballtrening.
Så griller vi noe til kvelds.


Jeg elsker bål, det er så avslappende å se på flammene.
Det lukter så godt og alt man spiser ute går ned på høykant.
Ungene setter også pris på dette.


Der borte er fotballbanen, 
Gutta er ute å løper seg varme før treninga.


Spennende skog dette.
Her er det både elg og bambi.
Helt tett innpå der vi bor.


Kaffekoppen er selvsagt med.
Det skal bli godt, det blåser friskt inne i gapahuken og bålet sliter idag. 
Så ikke noe varme å hente der.

Takk for at du ble med på tur. 

Kommer tilbake i kveld, for da er det fotball på tv og jeg skal kose meg på kjøkkenet med strikkinga og P4 :)














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.