Translate

mandag 26. oktober 2015

O'jubel og glede

 
 
En gledens dag for meg.
Endelig kunne sparingen byttes i ny PC.
Min gamle døde i sommer
og savnet har vært STORT.
Forskjellen på en PC og IPhone er enorm.
 
 
 
Stor stas var det også at den er knall TURKIS.
 
Må bare venne meg til tastatur etc.
så blir nok dette helt topp.
 
Det vil i tiden framover også komme mange mønster i salg,
nå som jeg endelig har muligheten til å få skrevet dem *juhu*


                                     

 
Det ble bål i kveld også.

Snart mere strikking og farmen.
Ha en flott kveld dere . 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Gratulere med lekker ny PC !

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, endelig skikkelig blogging igjen

      Slett
  2. Congratulations! I would have chosen a brightly coloured PC too... Have fun!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.