Translate

lørdag 3. oktober 2015

Tynt bomullgarn SALG


Tante Sofie adventlilla, krok 1,5-1,75
Samlet 60kr


Tante Sofie, burgunder krok 1,5 - 1,75
Samlet 60kr


Tynt heklegarn 1,5-1,75
60kr 


Tynt heklegarn 1,5-1,75. Rød og lime
30kr


Tynt spansk garn, 80gr per nøste.
Krok 1,5-1,75.
Samlet 40kr

Kjøper betaler porto.
Dersom du ønsker å kjøpe noe, send meg en Mail : monica@kennel-hexeberg.no , ta kontakt på Facebook eller legg igjen kontakt informasjon i kommentar under her.

Igår la jeg ut annet heklegarn og en post med ullgarn. Kommer en post senere idag med klutegarn. 

Ha en flott dag dere. 










1 kommentar:

  1. Heisan mitt navn er Nina Kristine Kabbe og så at du selger Dvs Hekle garn,men så oxo at dette innlegget var lenge siden du la ut😉 Men lurte på om du hadde mer Hekle garn igjen for salg ?
    Å leter Veldig etter Tante Sofie Farge kode 333 som er Rosa 😉 Men er oxo interessert i alt Hekle garn👍🏻😉 Er å treffes på Tlf 97647079 el Mailen min Ninakabbe@gmail.com
    Håper inderlig å høre ifra deg masse hilsen Nina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.