Translate

tirsdag 16. februar 2016

Marius idag

 
 
Marius lue er aldri feil.
Lilla og grå er en kjempefin kombinasjon.
 
 
Yarn/Garn: Drops Karisma grå, Rubin lilla,
Needles/Pinner: 3,5
Size/Str: 54cm + stretch (ungdom/dame)
Pattern/Mønster: Marius
Denne er til salgs.
 
 
Marius trenger ikke være i de tradisjonelle fargene.
Jeg strikker på bestilling.
 
 
 
Og jeg har fått dette merket for å bekrefte at dette er norsk håndstrikk.
 

 
Jeg deltar ofte på Link party over alt i verden.
Her fra Yarn Fanatic Party med min Wintersky.
Ekstra morsomt er det å få mange klikk.
I morgen er det min tur å ha link party her på bloggen.
Velkommen skal du være.
 
 
Mamma Nikky - Fiona Apple av Hexeberg,
5 uker etter fødsel og hun ser strålandes ut.
 

 
Ha en strålandes dag dokker.
Her er det -14 grader og postkortvær.
*smiler fra øre til øre*
Nuh kaffe.

1 kommentar:

  1. Flotte mamma Nikky. Barna hennar er så store at ho kan ta seg ein pause for seg sjølv...
    Mariushuer i lilla og grått er nydeleg.
    Takk for tips.

    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.