Translate

lørdag 2. april 2016

Klart Kose må ha bukse.


Helt klart, skal holde meg til den.
Til en viss grad, her blir det støvsuget hver dag uansett vær ute.
Queen har bestemt at vinteren er over,
så hun lager vegg til vegg teppe over alt ;o)
Lover, det blir også mat denne helga.
Men ute er det grått og trist,
kaldt og pissregn, perfekt strikkevær.


Lillebror fikk klassebamsen Kose, med seg i går.
Han mente at han trengte ei bukse.
Og det fikk han.


I dag skal jeg å levere inn Saltstraumen Marius kofta til montering.
Kanskje det orange garnet til min Rygja kofte er i posten?
Fikk tilsendt to nøster som jeg skal teste med å strikke ei lue først i koftefargene.
Tror det blir knallsuksess faktisk :)


Men først hopper jeg videre til Holland,
der er det som vanlig link party på lørdager.
Tror dette er det største party som er, ofte er det flere hundre linker.
Aller flest er hekla, det er bare å hente ny kaffe og regn med å "bli borte" noen timer.
Enjoy.


Foto : Pintrest.
Nydelige tyrkiske kaffekopper.

Ha en flott dag dokker.








1 kommentar:

  1. Wow, den mariuskofta er skikkeleg fin! Likte både fargane og vrien på mønsteret. Gler meg til å sjå den ferdig!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.