Translate

søndag 3. april 2016

Valnesfjordgenseren - kofta




Jeg nevnte i dag tidlig at tankene er på neste kofte,
og den etter der igjen.
Vel dette er den "etter der igjen"
Valnesfjordgenseren.
Veldig fine farger på denne kofta i barnestørelse.



Helt nydelig, jeg elsker farger og rundsal.
Tipper det er ei glad lita pie ( hun synes sikkert ikke hun er liten )
som går rundt i denne bestemorkofta.



Uansett kor fin barnekofta i originalfargene er,
er jeg SÅ glad jeg så Hanne sin egen genser først.
For det var den som fanget min interesse.
Ikke er jeg fra Valnesfjord, men Bodø er ikke sååå langt unna.
Aldeles nydelige farger ilag på denne.
Helt etter mine ønsker.
På min utgave skal Fargenes Dronning leke seg,
bunnfarge + 5 mønsterfarger skal jeg klare helt fint.
Gleder meg til å leke med nøstene.


Jeg fikk kjøpt og tilsendt denne fra Håndverksbua i Valnesfjord,
via deres Facebookside.
At den er skrevet for Drops Karisma er midt i blinken.

Vi er heldige vi som strikker og kan drømme oss bort
i mønster og farger.






1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.