Translate

tirsdag 31. mai 2016

4 dager *poff* borte


Torsdagen i forrige uke gikk med til
offentlig transport til og fra sykehuset.
Tappa "en bærepose" med kolber til testing.
De veit nok hva den gjør.
Kom endelig inn kl. 12 - FASTENDE.
Du kan tro jeg var kjapp
med å spise de to bananene jeg hadde i veska,
når jeg var ferdig.
Var jo helt svingstang i varmen.

Fredag var det avreise på håndballcup
for Frk 9 år og mannen.
Lenge siden jeg og Lillebror har vært aleina ei helg.

Stod der å snakka med Anne Brith,
hennes Espen gikk i Ellen sin klasse før.
Så de dro ilag på Cup.
Burde jo ha tenkt på ett bilde til bloggen,
men det var ikke i mine tanker en gang.


Her er ett fra høsten 2013,
 da hun hadde Villa Perlesukker Konditori,
på Sørumsand.


 Lørdagen blei brukt i konfirmasjon,
til denne flotte jenta i Romerriksbunaden.


Nydelig koldtbord med utradisjonell mat.
Virkelig godt og annerledes.

Glemte å ta bilder av kakene,
ja for det var det også i mengder.
Gode var de i alle fall.

Søndag var kroppen i streik,
etter 3 dager med farting hit og dit.
Kjente godt på den følelsen i går også.


I morgen er det link party igjen.
Starter kl. 8.

Så snart ungan er ferdig i dusjen og kommet i seng,
skal jeg finne fram CHARLOTTE.
Ja det er ett nytt design jeg har kosa meg med
sånn innimellom.
Det vil si, det er mye bakoverstrikking der.
Men det ser virkelig lovende ut.

Ha en flott kveld dokker.






1 kommentar:

  1. Du er ei aktiv dame forstår eg.
    Den maten du viser ser virkeleg god ut, kjenner eg blir
    svolten av å sjå den.
    Nydeleg bunad.

    Ha ein fin juni !!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.