Translate

fredag 20. mai 2016

Bodø 200 år idag.

Foto: Jøran Johnsen.
Bildet hentet fra Bodø i vinden på Facebook.

Gratulerer så masse med 200 årsdagen
vakre Bodøbyen min.
Gleda meg vilt og hemningsløst til vi er tilbake der igjen i juni.


 Ei rose for byen i mitt hjerte.


Jeg strikker på bursdagsgaven min.
Kofta vokser noen omganger per dag.
Har kommet ca midt på mønsteret på salen,
så det er ikke lenge igjen,
det minsker mange masker per felling.


Finulla er en fryd å strikke med.

Ha en flott dag dokker.



3 kommentarer:

  1. Lekkert strikk.
    Gratulere Bodø, fin by.

    God helgklem.

    SvarSlett
  2. Så nydelig jakka di blir!

    SvarSlett
  3. Bursdagsgaven ser ut til å ha masse fine farger i seg ;))

    Bodø har jeg ikke besøkt....
    og så 18 mai på nettavisen, at de sto opp til snø den dagen...og tenkte at stakkars innbyggere.....MEN, den er vel borte like fort som den kommer, håper jeg.

    Nyyyt søndagen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.