Translate

tirsdag 3. mai 2016

Morsomt med Link Party "over there"


Dette er Linky Ladies, sitt party.
I forrige uke blei puta mi #5
Hurra.
Det er nytt party der nu,
klikk deg inn og del det du gjør,
klikk på linker og se hva andre gjør.
Fin måte å hente inspirasjon å finne nye blogger.

Bonica rosen.
Nydelig rose vi hadde i hagen, der vi bodde før.

Når du er lykkelig, skal du se dypt inn i ditt hjerte,
og du vil oppdage at bare det som har gitt deg sorg,
kan gi deg glede.
Når du er ulykkelig, skal du igjen se inn i ditt hjerte,
og du vil oppdage at du gråter for det som har gitt deg lykke....

Kahlid Gibran


Essie 266 Naughty Nautical,
en av mine favoritter som jeg lakka med i dag.
Små gleder, men mine Essielakker gir glede i hverdagen.


Denne posen med Rauma sin Finull,
som jeg fikk til bursdagen min 9. April,
har jeg strikka en bol opp til armene og ei arm av.


Valnesfjordkofta mi vokser,
har begynt på siste arma nu.
En glede å strikke med så fine farger.
Gleder meg til om noen dager,
når jeg kan koble alt sammen på en pinne.

Løvfall er ferdig, men den har Frk.9 år på seg.
Håper på fotovær i morgen,
for i dag er det bare grått og regn.

Ha en flott kveld dokker.
Her er kaffekoppen full og fruen skal lese litt teori,
før jeg fortsetter på arma.











1 kommentar:

  1. Så flott kofta di blir. Finull er favorittgarnet mitt :)
    Skal teste ut link-partyet, takk for at du delte!
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.