Translate

lørdag 7. mai 2016

Saltstraumen idag


Klar ferdig nyt!
Ja i dag er dagen for Saltstraumen minutt for minutt.
Du kan se det på NRK 2
eller som jeg på nett tv.
Monsoon vokser.


Mitt barndoms rike.
Kan tro jeg gleder meg til slutten av juni.


Høres perfekt ut.


Saltstraumen har inspirert meg lenge.
Dette er ei lue fra en del år siden.


Pappa sin "Marius med Saltstraumen kofte"
er nå ferdig montert og jeg skal ta bilder av den i dag.
Gleder meg til han får den.

Fruen skal i alle fall ut i sola en tur i dag,
den må nytes når den er her.

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å kunne følge barndomsparadiset på TV. :)

    Nyt dagen i solen!

    SvarSlett
  2. Saltstraumen er fin. Bare å nyte helga da Monica.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.