Translate

fredag 17. juni 2016

*CHARLOTTE *


Endelig er
CHARLOTTE
oppskriften ferdig.
Sendte den til teststrikker i går.
Gleder meg til å se hennes resultat.

Finally my
CHARLOTTE
pattern is all done.
I sent it to my testknitter yesterday.
Looking forward to seeing her tunic


Denne tunika passer fra 10-12 år.
Den kan brukes som kjole før det på mindre jenter.
Et plagg som vokser med barnet var min intensjon.

This tunic fits from 10 - 12 years old.
From earlier age it will fit as a dress.
Something that grows With the child.


Vakre detaljer, er jeg opptatt av.
Her går raglanfeltet ned på armen og passer perfekt
med vrangborden.

Beautiful details are my goal.



CHARLOTTE
passer perfekt til min snart 10 åring på ca 146 cm.
Om du ønsker lengre eller videre tunika,
strikkes økningene i sidene oftere og flere.

Mønsteret kommer i salg i neste uke.

CHARLOTTE
fits perfectly for my soon 10 year-old daughter,
she is about 146 cm.

Yarn/Garn: Drops Cotton Light, 300 gr
Needles/Pinner: 4
Size/Str: 10-12 år/years
Pattern/Mønster: Charlotte tunika by Lunamon Design

God helg dokker.
Have a Nice week end.









3 kommentarer:

  1. Hello Monica,
    Absolutely LOVELY!!! It looks great!
    Have a creative weekend,
    Marjan

    SvarSlett
  2. My compliments, it looks great! And what a pretty daughter you have!
    Greetings from the Netherlands,
    Akkelien

    SvarSlett
  3. What a beautiful top. I bet my daughter would love it.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.