Translate

fredag 10. juni 2016

Kofte til salgs


Kofte strikket i Rauma PT3.
Melert brun 7004
Gammel rosa 7060
Beige 7006
Mørk oliven 7014.


Lengden fra nakken og ned ca. 80 cm
Vidden rundt bysten ca. 145 cm.
Antar str. er ca. 54/56.


Det er strikket belegg over sårkanten.


Rundsalen gir litt ekstra vidde over rygg og byste.


Kofta har 8 knappehull,
men ikke knapper montert.


Her er den i en blå utgave.


Fra dette heftet,
som ikke er i salg mer.


Jeg selger kofta mi for 1900kr + porto.
Ta kontakt om du ønsker å kjøpe den.








2 kommentarer:

  1. Nydelig kofte. Håper du får solgt den.

    SvarSlett
  2. Åhhh... Den var nydelig!
    Håper du får solgt den. Hadde den passet meg, skulle jeg gjerne kjøpt den, men tror den er litt stor til meg som bruker M...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.