Translate

lørdag 4. juni 2016

Sol, sol, sol


Etter tordenværet i går ettermiddag,
fikk vi en nydelig kveld.
Himmelen pynta seg til fest.
Fantastiske farger.


Foto: Ann-Turid Hjerde

Men det er da ingenting mot det Bodøværingene
kan kose seg med.
Bildet er tatt på Geitvågen camping.
Midnattsol og svale netter.
Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg VELDIG,
til vi skal nordover.


Familien Hansen, har vært på Blaker Cup i dag.
Fra tidlig morgen til godt utpå ettermiddagen,
jeg avslutta før pga hundene våre.
Det var ingen hensikt å ta dem med på cup,
alt for varmt der. Da hadde de det bedre hjemme.


Fornøyd Lillebror, etter dagens siste kamp.


Kan ikke si noe på været hos oss i alle fall.
Knallblå himmel hele dagen.


Vi avslutta dagen med is her hjemme.

Da skal jeg finne fram Charlotte.
Skal dele for armer i kveld.

Ha en flott kveld videre dokker.
 Vi sitter her å gløder, etter mange timer i sola.













2 kommentarer:

  1. Nydelege kveldsbilder.
    Så bra at det er varmt og fint hos dokke.
    Her har det vore sol heile dagen, men ein fæl kald vind.
    Eg var på fotballfup og såg på barnebarn, hadde heldigvis dunjakka i bilen.
    Den trengte eg !!

    Fin helg vidare !

    SvarSlett
  2. Great pictures !!! You are lucky to have such a sun !!!
    Have a nice week !
    Anna

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.